Alimente mai periculoase decat painea alba

Autor: Academia Pacientului Actualizat: Timp citire: 2 minute

Chiar daca va hotarati sa renuntati definitiv la consumul de paine alba, paine ce a fost considerata multi ani de-a randul inamicul numarul 1 al siluetei, iata ca sunt multe alte alimente care contin carbohidrati decat intreaga doza zilnica recomandata.Iata lista cu cele 8 alimente mult mai periculoase decat painea alba.

 

1. Covrigii

Ca este vorba de masa de dimineata sau pur si simplu luam o gustare in fuga la ora pranzului, majoritatea oamenilor prefera covrigii, insa nici unul dintre noi nu stie că un covrig contine un număr foarte ridicat de calorii, intre 250-300 de calorii, si mai mult de 50 de grame de carbohidrati ceea ce dupa consumarea lui, specialistii ne recomanda sa mergem imediat la sala de sport si sa facem un antrenament de 2-3 ore. Asa  ca cel mai indicat este sa ne gandim de doua ori inainte de consumarea lui.

2.Bauturile pe baza de cafea

De cele mai multe ori, acest tip de bauturi contin mai multe calorii decat o gustare (chiar si peste 400 de calorii). Aceste bauturi contin mult zahar si grasimi saturate, intrucat de cele mai multe ori aroma lor este imbunatatita cu frisca si arome de ciocolata. Consumand o astfel de bautura, serviti de fapt un desert dintr-o cupa foarte mare. Potrivit Mediafax.ro.

3.Sucurile si piureurile de fructe (smoothies)

450 de grame de piure de fructe poate contine 75 de grame de carbohidrati si 64 de grame de zahar. Daca nu puteti incepe ziua fara sa beti suc, incercati sa consumati circa 100 de grame, care contine o cantitate rezonabilă de 15-20 de carbohidrati.

4.Briosele

Aceste dulciuri pe cat de gustoase sunt pe atat de bogate in carbohidrati si zahar sunt. O briosă contine aproape 64 de grame de carbohidrati si mai mult de 30 de grame de zahar. Daca briosa dumneavoastra de dimineata este facuta din faină procesata, zahar si unt, nu este nicio diferenta fata de o felie de prajitura. Ca recomandare incercati sa consumati o briosa de circa 50 de grame, facuta din cereale integrale.

[ad#articol]

5.Biscuitii crocanti cu branza

Dacă aveti de gand sa consumati alimente cu carbohidrati, nu consumati acest tip de biscuiti. Desi contin un numar relativ mic de carbohidrati (circa 18 grame pe portie), acesti biscuti sunt plini de chimicale, aditivi, coloranti artificiali si, de cele mai multe ori, si de sirop de porumb bogat in fructoza.

6.Stafide glazurate cu crema pe baza de iaurt

Aceste deserturi sunt foarte periculoase pentru silueta ta, pentru ca nimeni nu se poate abtine sa manance doar una. Un sfert de cupa poate conţine 20 de grame de carbohidrati si 19 grame de zahăr. Incercati sa inlocuiti aceste bomboane cu un baton mic de ciocolata neagra.

7.Iaurtul cu fructe

In general, iaurtul este o alegere excelenta, chiar si pentru o gustare luata seara tarziu. Insa problemele apar in cazul iaurturilor cu fructe, care pot contine o cantitate mare de zahar. Toate iaurturile contin lactoza, un carbohidrat natural. In general, o singura portie de iaurt contine 12-15 grame de carbohidrati, dar, cand iaurtul contine si fructe, cantitatea de carbohidrati se dubleaza. Alegeti un iaurt cremos, de felul celor grecesti, la care adaugati cateva fructe proaspete.

8.Floricelele de porumb

Pentru multe persoane, consumarea floricelelor de porumb in salile de cinema face parte din experienţa vizionării filmelor. Dar, chiar si atunci cand consumati o cutie cu floricele de porumb pe saptamana, poate fi daunator sanatatii tale. O cutie mare cu floricele de porumb contine in jur de 1.200 de calorii, cele mai multe provenite din carbohidrati. Asta daca peste floricelele de porumb nu ati adaugat si unt.

 

 

“Sanatatea inainte de toate”

Your email address will not be published.

Salvează-mi numele, emailul și site-ul web în acest navigator pentru data viitoare când o să comentez.